Miłego dnia! :)

Szukaj

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Nasze produkty tworzymy na Twoje zamówienie, aktualny czas realizacji jest zawsze podany przy opisie produktu. Zazwyczaj jest to od 15 do 28 dni roboczych (dni robocze czyli bez świąt i weekendów).

2. Ile wynosi czas dostawy zamówienia?

Paczki krajowe po przekazaniu ich dla kuriera, jadą do Was 1-3 dni robocze. Jeżeli po tym terminie nie otrzymasz paczki zgłoś się do nas.

3. Jaki jest koszt dostawy? 

Szczegóły o dostawach znajdziesz tutaj --> https://drewniakowa.pl/strona/dostawa

4. Na jakim etapie jest moje zamówienie?

Czas realizacji jest podany w opisie produktu, prosimy - nie zadawaj pytań tego typu tylko cierpliwe czekaj na powiadomienie mailowe o zmianie statusu zamówienia :) Zamówień jest dużo i odpisując na każde pytanie o status zamówienia tracimy bardzo dużo czasu…

5. Kiedy mniej więcej będzie wysyłka mojego zamówienia?

Prosimy liczyć maksymalny czas realizacji podany na stronie produktu. Jeżeli zdarzy się szybciej zrealizować zamówienie zostaniesz o tym poinformowany mailowo.

6. Gdzie mam wpisać wybrane imię oraz kolory klocków?

W komentarzu do zamówienia. Miejsce na komentarz do zamówienia znajduje się w podsumowaniu zamówienia (checkout).

7. Czy mogę zamówić wysyłkę za pobraniem?

Tak, ale wysyłka pobraniowa możliwa jest tylko po wpłacie zaliczki na wysyłkę, reszta jest płatna u kuriera. Paczki pobraniowe tylko na terenie naszego kraju.

8. Czy dekoracje mogą być w odbiciu lustrzanym?

Tak, wystarczy wpisać taką informację w komentarzu do zamówienia.

9. Jak mam zamówić klocki z imieniem dziecka?

Dodajesz do koszyka tyle sztuk klocków ile ma imię (np. Imię Maja to cztery litery więc dodajesz do koszyka 4 szt)

10. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Tak, wrzuć produkty do koszyka i w podsumowaniu zamówienia sprawdź jaki jest koszt dostawy do wybranego kraju. Koszt zależny od wielkości paczki. Jeżeli na liście nie ma kraju, który Cię interesuje napisz do nas wiadomość zawierającą informacje tj. kraj, kod pocztowy oraz produkty, które chcesz zamówić, a my sprawdzimy jaki jest koszt wysyłki.

11. Czy szukacie ambasadorów?

Swoją propozycję prześlij na wspolpraca@drewniakowa.pl mile widziane zdjęcia profilu na IG/FB. Odezwiemy się do wybranych osób.

12. Czy współpracujecie ze sklepami?

Tak, zapytanie o sprzedaż hurtową wyślij na adres wspolpraca@drewniakowa.pl

Jeśli masz dodatkowe pytania zadaj je przez nasz formularz kontaktowy https://drewniakowa.pl/strona/kontakt

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów